Recenze vozu Fiat Grande Punto 1,4/8V
Recenze vozu Fiat Grande Punto 1,4/8V
Vůz Fiat Grande Punto sem si pořídil letos na začátku srpna. Prošel až do nejužšího kola výběru, kdy sem se rozhodoval mezi Renaultem Clio a právě tímto autem. Tento vůz vyhrál díky designu, výbavě...! Prostě mě chytil za srdíčko.
Od té doby jsem najel cca 6500km, částečně po městě, částečně po dálnici i po okreskách. Průměrná spotřeba je dle PP o 0,5l vyšší, což je 6,4l/100km, než udává výrobce. Auto zatím jezdí bez problému, neozývají se v něm žádné zvuky z přístrojové desky ani od jinud, akorát snad když se přejíždí velké příčné nerovnosti (železniční přejezd apod.) tak se ozve vrzavý zvuk ze zadu z vozu. Vůz je v základu obut do 15¨ kol (175/65/R15). Motor má obsah 1368ccm a výkon 57kw / 77k. Max. rychlost je 168km/h. Žádnou větší závadu jsem s autem zatím neměl.
autor T.H.
Komentáře
Přehled komentářů
Создание сайтов любой сложности. Огромный опыт работы по выводу сайтво в топ, собственные технологии, доступны кейсы https://bit.ly/3B1VFSV
Marketplace
(Miltonodoke, 25. 8. 2021 0:52)
This is a unique place for fashionable women's clothing and accessories.
We offer our clients women's clothing, jewelry, cosmetics and health products, shoes, bags and much more.
https://fas.st/aLmjv
new ministers in nigeria
(Angelteavy, 31. 3. 2021 8:02)nursing and midwifery council https://www.fmohconnect.gov.ng/platforms.html
Best forex account for beginners
(Forexshet, 14. 3. 2021 22:45)Sistema de negociação. https://pt.forex-trading-is.com
Forex market hours uk
(Forexshet, 8. 2. 2021 4:38)Forex վերլուծություն. https://am.forex-is.com
Rassismus-Skandal an Berliner Rossmann-Kasse
(MoonSquirrel, 20. 6. 2020 8:47)
Sie sollten diesen Artikel lesen. Es ist wichtig!1(A#D5gt8x6!WGIHAzum
Rassismus bei Rossmann: schwarzer Kundin wird Kartenbetrug vorgeworfen, weil der Name darauf deutsch ist. Polizei droht ihr vor ihrem Kind mit Gefängnis: “Sprechen Sie überhaupt deutsch? Deutsche Sprache, schwere Sprache.”
https://www.bz-berlin.de/berlin/charlottenburg-wilmersdorf/rassismus-skandal-an-berliner-rossmann-kasse - https://www.bz-berlin.de/berlin/charlottenburg-wilmersdorf/rassismus-skandal-an-berliner-rossmann-kasse
how much is one bitcoin cost
(Forexshet, 14. 3. 2020 17:31)
firepro vx8700 mining bitcoins https://currency-trading-brokers.com
Independent Reviews about Foreign Exchange Brokers
(fxbrokersset, 31. 8. 2019 20:16)
为 Forex-外汇-外币兑换-创汇 交易者的: 策略-战略, 手动 和 自动 交易-贸易-商贸 系统, 指标, 机器人, 信号. currency-trading-brokers.com/forex-comparisons-ratings-reviews-china.html
Spatne starty
(Radek, 26. 4. 2017 18:42)Zdravim. Setkal jste se nekdo u motoru 1.4 8V se spatnymi studenymi starty? Kdyz je auto studene tak na prvni nastartovani je treba min 2x nekdy i trikrat otocit klicem nez auto nastaruje. Jako by nemelo benzin a trvalo mu to nez ho nasaje. Jakmile nastaruje tak pak uz nastartuje pokazde na poprve.
GP 1.4/8V Dynamic
(Martin_FM, 21. 2. 2012 10:21)Auto jsem kupoval rok ojeté se stavem tachometru 14000 km. Bylo to v roce 2008. Nyní mám najeto 60 000. Jelikož jsem člověk tolerantní a závady nehledám v každé kravince, řekl bych že je auto na svou kategorii povedené. Všechny závady později rozepíšu, jen bych chtěl pro začátek říct co mi na autě dost vadí už z výroby. Tak za prvé to jsou stěrače + ostřikovače, chápu že talijáni nad tím mávnou rukou, ale když vám ostřikovač stříká vodu pod stěrač a ten ji bez meškání začne rozmazávat po suchém skle to je na palici. Chystám se na předělávku (snad z felicie) - ony ty původní trysky ostřikovačů nejdou seštelovat. Pak se chystám vyzrát na tu automatiku stírání po ostřiknutí. Tento neduh má více nových aut, nevím kdo s tímto "patentem" začal - dal bych mu za to korunu. Ještě ke stěračům - stále jsou drahé (jednou jsem se vyznamenal i takovým nápadem, že jsem koupil za 300Kč stěrač zn. Starline - po měsíci jsem ho v dešti a v zuřivosti na dálnici demontoval a vrátil původní starý, který jsem měl pro jistotu v kufru) - ne každému se chce každým rokem investovat 1000 Kč do předních origo stěračů. Nyní k těm závadám. Řízení (hodně známý problém u tohoto typu, Fiat o tom ví že vyrobili šmejd, ale pokud se vám to nepo*ere v záruce není žádná náhrada) - není to na závadu, jen to při přejetí nerovností klepne. Problém je přímo v hřebenovce, on totiž přímo tluče hřeben v osazení tělesa (lze to zjistit přímo poklepem rukou na axiální táhlo řízení. Výměnou axiálních táhel si zde tedy nepomůžeme, jak si někteří myslí a dokonce některé servisy toto provádějí a příčinu stejně neodstraní, jenom oje*ou zákazníka. Ptal jsem se orientačně v servisu FIAT co stojí oprava - ( 14 000 náhradní hřebenovka + 2000 práce + další pitominky jako geometrie atd.). Na netu jsem náhradní díl (celou hřebenovku) našel za necelých 5 000 od firmy TRW (originál díl) a těch 7 šroubů si zvládnu povolit sám. Až se bude chtít, zatím mi to nevadí že to jednou za týden klepne. K práci na autě budete potřebovat gola sadu s torx ořechy - jen pro poznámku. Další věcí co se pokazila, bylo to že přestalo svítit světýlko v kufru.Po přeměření multimetrem a prozkoumání elektrodoukemtace v e-learn jsem usoudil vadný spínač 5-tých dveří. Servis? Raději jsem se ani neptal co stojí zámek kufru (spínač pro světýlko je totiž tam) a zámek jsem rozebral - závada byla v mikrospínači na tišťáku, ten jsem sehnal v GME za 7Kč a bylo opraveno + 2 hodiny námahy vlastní práce. Toť vše. Abych to shrnul po těch třech letech jsem do oprav auta investoval 7 Kč. Na řízení se teprve chystám. Auto je jednoduché není se čeho bát. V Puntu se mi jezdí dobře, sice trochu trvá než se 1.4 trošku rozkutálí ale v kopci už neztrácí dech jako 1.2. Vím o čem mluvím, neplácám z jiné huby, vyzkoušel jsem si 3 motorizace tohoto auta 1.2 , 1.4, 1.3MTJ a to přímo v jejich rodné zemi. Možná bych dnes uvažoval i o naftě 1.9MTJ, ale rozhodně 5-dvířko. Teď jak přešly ty mrazy auto ani jednou nezklamalo a věřte i italské auto dobře topí (kdybyste se náhodou chtěl ještě někdo na toto zeptat). Dokonce jsem na špagátě přitáhnul jednoho německého bouráka. Dostávame se k tomu že jsem si na auto namontoval tažné. Výborná věc. Denně jezdím 20 km po dálnici z toho asi 4 km po městě, spotřeba tady v tomto režimu je 6.8 l , ano šlapu na to, když řídí žena jde spotřeba skoro o litr dolů - dlouhodobě testováno. Pokud vezmete auto na okrsky pojede vám i pod 6 litrů. Se mi ten můj příspěvek nevleze do jednoho , tak to zkusím na dvakrát.
Re: GP 1.4/8V Dynamic
(Marian, 9. 11. 2012 20:08)Zdar, prosim tě, nemáš náhodou ještě někde nějaký označení toho mikrospínače? Dík
Re: GP 1.4/8V Dynamic
(Michal, 23. 10. 2015 21:51)
Zdravím. Chtěl bych se zeptat zda ještě máte grande punto a jestli by jste ho doporučil. Chceme ho jako druhé auto do rodiny. Je dovezené z německé pojištovny po pvním majiteli najeto má 79tis ověřených. byl jen bourán mírně předek, plechařina. Je to také 1.4/8v v plné výbavě. Děkuji za případnou odpověď Michal Kontrik
michal.kontrik@gmail.com
1,4 8V
(Jan, 3. 3. 2007 19:57)Ahoj všicni! Prosim vás, potřeboval bych od vás vědět, kolik točí 1,4 8v ve 130km/h.. Hledám všude a zatím tento údaj nikde nenacházím. Na jaře půjde GP do rodiny a já stále ještě nejsem rozhodnut, jaké srdce bude bíti pod jehou kapotou. Tato informace by mi velmi pomohla v rozhodování. Díky moc!
Re: 1,4 8V
(martin, 8. 10. 2015 18:29)ja mam 1,4 8v isiel so raz 130 km/h otacky boli okolo 3500
Fiat GP 1,2 Actual plus
(Véna, 13. 9. 2011 21:53)Mám Gépéčko jeden a půl roku a zatím spokojenost. Světe div se ale opravdu zatím jezdím bez poruch už 17 tis. km. Za ty peníze (koupeno nové) to je docela solidní svezení. Jediné co mě naštvalo je že v kufru není světélko. Jinak jízdní vlastnosti skvělé, sedí jako přibité. Spotřeba 6l. Rozmýšlel jsem také dříve jestli Fabii nebo Clio, ale vyhrálo Punto co do poměru cena a výbava.
1,3 "66"
(Honzik, 28. 12. 2006 17:19)Už asi měsíc si drandím Grandem 1,3 Multijet 66 Kw a řeknu vám za ten zátah by se nemusela stydet ani 1,9 TDi kterých na našich silnicich jezdi mraky. Ale bacha, na ten zatah sem přišel až tak po 30-ti najetých kilometrech. Je to totiž motor dvou tváří. Při běžnym ježděni což je podle mě tak max. mírně nad 2000 otáček si říkáte co je to za línou mrchu ale když se vám ručička otáčkoměru po delší chvilce přehoupne nad 2500 otáček zatlačí vás to do sedačky vcelku slušně. Jelikož mám 6-ti kvalt čekal sem že ty dvě kilča by to dát mohlo ale ani náhodou. Nad 180 se to nerozjede ani z kopečka.
Re: 1,3 "66"
(Mirek, 24. 7. 2012 17:35)
Uvažuji o koupi 1,3 - 66kW, můžu poprosit o Vaše zkušenosti
a kolik máte nyní najeto.
Re: 1,3 "66"
(Martin, 13. 5. 2015 18:00)mam 1.3 55kw 5 kvalt. nejrychleji jsem jel cca 193km/h najeto: 105000km
продвижение сайтов в топ-10
(DonaldTup, 26. 8. 2021 21:46)